Alla inlägg den 5 december 2008

Av Sara Johannesson - 5 december 2008 09:00

...BBP!!! Hehe nu drar jag! Fick jobbet på Wecall! Ska på utbildning på måndag.

Tycker bara att det är lite svinigt gjort av Stoffe att jag måste utnytja min uppsägningstid. INGEN annan har behövt det! Visseligen bara en vecka istället för en månad. Men ändå! Tycker det är så illa bara. Så jag ska ringa till dom och säga det. Så dom vet att jag inte kan börja förens den 15e.


Men jag ska iaf på utbildning på måndag. Det ska bli kul:D! Så jag får lite mer kläm på vad den där spärrtjänsten är för något. Hehe!


Gårdagen på jobbet var bra! Inte lika bra som i onsdags, men jag fick iväg 23 iaf. Och det är minsan inte illa;) Men idag har jag ett mål på 25. Så vi får hoppas att jag tar det fort så jag kan gå hem snart.


Ikväll bär det av till Jonas, han ska ha avskedsfest. Han flyttan nämligen till Norge på söndag. Kommer bli tomt på Dalvik utan honom! Men det ska bli kul att få festa med honom innan han åker iaf! Det är ju ganska mkt hans förtjänst att jag och Tom blev ihop. För det var ju på hans inflyttnings fest som vi började prata med varandra ordentligt:D Sen dröjde det typ en månad eller 2 innan vi blev ihop. Men det började ju där;) Hihi!!!



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards