Alla inlägg den 7 december 2008

Av Sara Johannesson - 7 december 2008 19:47

... lite pirrig inför imorgon. Ska ju på utbildning då ju:D Men det ska nog gå bra.


Helgen har varigt kanon! I fredags så var vi ju på avskedsfest hos Jonas. Det var as kul! Man blev sådär lagom full. Man var glad och man hade full kontroll på allt man gjorde, alltså perfeckt typ:)


Lördagen såg ut som sådan att man bara låg i soffan ochtog det lugnt hela dagen typ. Tittade lite på film och så. Mys pys var det!


Idag har jag städat hela lägenheten och dessutom tvättat 4 maskiner tvätt. Så nu väntar jag på att skiten ska torka och att Tom ska komma hem. Han är men Emilio och Sanne och åker skridskor. Det är första gången Emilio åker skridskor, så vi får hoppas att det går bra:D Men det ska nog inte vara några större problem får vi hoppas!


Men just nu hoppas jag bara på att Tom kommer hem snart. För jag börjar bli hungrig nu;) Så vi får hoppas att det inte tar allt för lång tid innan han kommer.



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards