Alla inlägg den 10 december 2008

Av Sara Johannesson - 10 december 2008 09:46

... hyfsad dag igår. Fick iväg 17 till slut iaf.


På kvällen satt vi hemma, tittade på Prison Break och myste i soffan. Det var skönt att inte göra så där jätte mkt utan bara vara. Man har ju inte energi till annan för tillfället.


Men just nu sitter jag ensam på hela kontoret. Alla andra är inne i konferensen och har utbildning. Bland annat Tom, han ska börja hör på BBP igen. Får hoppas att det går bra för honom! Men det tror jag nog inte ska vara några problem:D 


När jag kommer hem ikväll tänkte jag att jag ska ta tag i disken. Är inte särskillt mkt men vill bli av med den. Finns inget jag hatar så mkt som disk! Det är så ÄCKLIGT! Så det måste jag ta tag i. Sen om jag orkar ska jag ta en tur med dammsugaren med. Men det är det ingen panik med. Städade i sändags, men vill inte att det ska bli som innan.Så det blir panik med att städa.


Men nu ska jag konsentrera mig på jobbet så man kan dra in några kr från detta stället innan man drar.


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards