Alla inlägg den 1 december 2008

Av Sara Johannesson - 1 december 2008 08:37

... 24 dagar kvar till julafton. Helt otroligt hur fort det går asså. Såg reklam om julkarlenden för någon dag sen. Den verkar vara så totalt värdelös, vet inte ens om jag vill titta på ett enda avsnitt. Tror bara att jag kommer bli bisviken iaf. Så vi får se hur jag gör med den biten.


Nu har jag "äntligen" fått bli ordentligt sjuk. Är JÄTTE förkyld! Så jag blir nog inte kvar hela dagen på jobbet. Är täppt i näsan och har ont som fan i halsen. Fryser som fan gör jag med, men jag är jätte varm. Så feber har jag troligt vis med. Det är ju ganska onödigt om jag ska smitta ner alla på jobbet. Folket här är ju redan sjuka.

Men jag kände att jag var tvungen att gå till jobbet idag. Annars har jag fan nästan varigt sjuk varje måndag. Och det ser ju såå bra ut i en arbetsgivares ögon. Eller inte! 



Igår hände det inte mkt. Sov till kl halv 2, sen bodde man i soffan typ. Eller ja vi var uppe på A6 en sväng. Jag, Tom, Eric och Carro. Sen var det en kille från deras hokceylag som åkte med också. När vi sedan lämnat av Carro och den andra snubben så åkte vi till huskvarna och käkade pizza. För dom hade gluten-fri pizza dä, så Eric kunde med äta pizza. Han lös som ett litet barn! Förstår honom. Det var första gången han åt pizza sa han. Efter det bar det av hemmåt, efter som pojkarna skulle träna på kvällen sen. Men jag pallade inte att följa med så jag låg hemma och tittade på film under tiden dom var iväg. När Tom sen kom hem så tittade vi på film. Så som vanligt så gick man och la sig alldeles för sent. Så inte nog med att man är förkyld så är man skit trött med. Fast det är ju självförvållat.



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards