Alla inlägg den 9 december 2008

Av Sara Johannesson - 9 december 2008 09:19

... på Wecall hela dagen. Kom dit vid 11 och gick hem vid 17! Så jag var helt slut! En hel dag med bara massor av information. Men det gick bra;) Tror jag kommer trivas skit bra där.


Hade precis ett samtal med Stoffe. Han önskade mig lyckatill på wecall och han trodde att det skulle passa mig väldigt bra:D Känns skönt att rensa luften lite. Sen tke han ochså att jag skulle plocka ut så mkt pengar som möjligt. Hehe! Sälja bredband och mobil på alla jag pratar med. Så det är bara stt sälja vad jag vill!Gott som fan måste jag säga!


Nu har vi äntligen fårr börja ringa! Loxysoft låg nere fram till första rasten. Men nu är man igång! Har hunnit få iväg 2 änså länge. Helt ok iaf. Men vi får se var dagen slutar någon stans;)


Nästan lite surt att man ska sluta nu, med tanke på att den nya coachen verkar skit skön! Hehe! Och sen så lanserar ju Tele2 mobiltbredband upp till 21Mbt! Det kommer bara att vara Tele2 som har det! Så det kommer att vara as lätt att sälja ju! Men men så kan det vara ibland;)



Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards