Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Igår gick...

Av Sara Johannesson - 19 december 2008 13:35

... det inte lika bra... Men jag fick 7 iaf.

Fast det var ju inte så oväntat att det skulle gå dåligt. Hade ju knapt sovigt något alls. Det blev ju lite senare för Tom än han trott. Vid typ 2 halv 3 var han hemma. Inte för att det gör något så, men som sagt så kan jag ju inte sova ensam. Lyckades somna typ 20min innan han kom hem eller nått iaf. Så det blev inte allt för många timmars sömn.


Igår så gick jag och la mig lite tidigare. Typ vid halv 12. Så det var ju några timmar tidigare;)

Nä men när jag kom hem igår så låg Tom och sov i soffan. Så jag satte mig och tittade på tv och softade ett tag.. Så klockan hann bli halv 9 innan jag kom på att man måste ju facktiskt äta något. Så väckte jag honom och vi åt lite mackor. Orkade fan inte göra något annat. Så kom han på att han ville ha slips på sig idag så han sprang ner till källaren och hämtade säcken med kläder och där hittade han sina finbyxor.  Men dom var ju inte så fina precis. Så jag skulle försöka stryka dom, men dom fick inte strykas och då ska man ju ha en fucktig kökshanduk men någon sådan hade vi inte så jag fick ta ett örngot. Sen så har vi ju inget strykbräde heller så jag fick ta en bräda under lakanet på sängen. Så det blen ju inte sådär jävla bra precis. Men det dög åt honom som tur var:D Och sen så var det ju bara att packa sin egen packning efter som jag ska hämta bilen idag.


Men nu måste jag sälja.


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards