Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Det var ricktigt...

Av Sara Johannesson - 16 december 2008 10:10

... trevligt igår:D Madde kom ju som sagt förbi och vi tittade på Wall E! Fan vilken underbar film! Mkt bättre än vad jag trodde:) Älskade komentarena och minspelen, eller vad man nu ska kalla det? Hehe för han är ju en robot så det känns ju lite fel att kalla det så men jag kommer inte på något bättre.


Nu sitter man på det nya jobbet då:D Har redan varigt ricktigt nära på att sälja! Hade tagit 5 samtal innan honom. Så det dröjer nog inte så jävla länge innan jag börjar sälja. Behöver nog bara några samtal till och kanske lyssna lite så jag vet vad jag kan trycka på helt änkelt;)

Nä fan tror detta jobbet kan passa mig ricktigt bra! Trivs redan med dom man jobbar med. Alla verkar jätte trevliga:D Nä så detta ska nog inte vara några problem;)




Puss på er

 
 
Ingen bild

Helena

14 januari 2009 22:34

Synd att din stora favorit (Right? ;)) på jobbet har slutat då..
Buhu!
Puss

 
Ingen bild

Sara

15 januari 2009 09:41

Ja menar det!!! Nä men det är tomt utan dig ska du veta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards