Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Vilken helg...

Av Sara Johannesson - 15 december 2008 14:45

... man har haft!

Det började med att det var sista dagen på BBP och vi gick på after work. Det var jag, Tom, Josef, Henke och Niklas. Ricktigt trevligt var det:) Träffade även min kusin Kristoffer och även min lilla  Hannah (ej kusin). Vi drog hem ganska tidigt ändå sen. Vid typ 12. Folket vi var med drog hem då med. Så det började bli lite segt.


På lördagen skulle vi bara ta det lugnt. Men så blev det inte, Johan och Ebba ringde och undrade om vi ville komma och dricka lite vin och softa. Det lät ju trevligt så vi drog dit. Det skulle komma lite mer folk men det gjorde det inte. Vi ringde till massor, men ingen kunde. Det kom bara en liten tjej som hette Ellen. Tror det var så hon hette iaf;) Jag är ju inte sådär jävla bra på namn precis:P Men det slutade med att vi drog på frest hos Mickes kusin. As kul var det! När festen där började ta slut så var det bara att vandra vidare till Micke på efterfest! Så vi slaggade där och tog bussen hem vid 11.Sen satt vi bara hemma och glodde på film typ. Johan och Ebba kom förbi och tittade på hockeyn framåt kvällningen. 


Men idag har det inte hänt mkt. Var nere på stan förbi BBP och skrev på lite papper och käkade med Ebba innan hon skulle åka med bussen till Oslo. På vägen hem sen ringde Madde och undrade vad jag skulle göra idag, så hon kommer för hit snart:D Ska bli kul! Det var ju ett tag sen man träffade henne ju.


Så nu ska jag plocka iordning det sissta här hemma.



Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards