Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Sara Johannesson - 21 juni 2009 15:50

... man på jobbet och har lite dödtid tills det är dax att börja med maten, det blir herrgårdskyckling:P As gott!


Annars har det inte hänt allt för mkt idag. Var så jävla seg när jag skulle upp idag, så jag trodde jag skulle nä klockan ringde. Men upp kom jag. Då var det bara att hoppa in i duschen så man kunde piggna till lite iaf. Hjälpte väl inte sådär jätte mkt, var fotfarande lika trött. Men jag får väl skylla mig själv. Hehe, hade ju inte behövt gå till hotellet igår kväll. Men det är ju roligare där än att bara sitta hemma. Eller ja, det är precis att det är roligare. För det är så jävla dött i Eksjö så det finns inte! Dessutom kan jag inte fatta att även att "stan" är så liten så kännde man inte igen en jävlel. Får inte ihop det:S Hahaha! Men det var kul att träffa Anna iaf. Hon mådde nog bra igår, för hon var ganska bra i gasen hehe;) Så jag lider lite med henne. För hon skulle upp vid 6 idag för att fixa i något stall eller vad det nu var. Hade ju inte jag velat göra iaf.


Nä nu ska man väl inte sitta här och dega mer. Måste börja fixa med maten så vi slipper svälta. (Inte för att någon av oss skulle mådåligt av att svälta bort lite, men ändå) Men ha det så gött!


Puss på er

Av Sara Johannesson - 21 juni 2009 01:41

... ju ett jävla tag sen man skrev här. Har blivit utskälld för det med. Så det är väl lika bra att skriva ett par rader. Jag har inte riktigt haft tid och lust med det bara. Men får väl börja igen.


I fredags blev det jobb och fest:) Jätte trevligt hade vi. Satt det mästa i badtunnan dom hade och drack groog. Inte alls fel måste jag säga! Men självkart badade vi ju inte bara där utan vi var ju tvigna att doppa oss i sjön med. Och det var JÄVLIGT kallt kan jag säga! Trodde fan jag skulle frysa igäl! Man kom ju från 45 grader varmt vatten och sen ner i 10 grader KALLT, det känndes om man säger så! Sen blev det ju bastun med förstås.


Idag har man därimot inte gjort allt för mkt. Hjälpte till att städa upp och så efter gårdagen men inte mkt mer. Blev lite film och så med sen på eftermiddagen. Sen traskade jag hem för att sova. Men då ringde Anna och tke att jag skulle komma till hotellet och säga hej. Så då blev det att man gick dit och satt där en stund. Så nu är jag hemma igen. Måsta fan lägga mig med. Ska ju jobba imorn. Som tur r börjar jag inte förens vi kl 1. Annars hade ju jag varit helt jävla död! Kommer jag nog vara ändå skulle jag tro.


Men men som sag sova ska jag väl göra nu. Ha det så bra!


 

Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards