Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Sara Johannesson - 22 juni 2009 08:38

... hemma igen. Har inte sovit många minuter inatt. Tittade sista gången på klockan vid halv 7, och vid 7 var det dax att gå upp... Så man är ju så lagom mör idag. Men som tur är är jag ju ledig ända tills imorn! Hahaha!

Då börjar jag kl 11. Och då ska vi ut till min brukares sommarstuga och vara där tills på onsdag eftermiddag om jag minns rätt:)


Igår hände det inte mkt annars. Satt nästan bara och tittade på tv. Tittade på det där Mamma's boys. Shit, va värdelöst! Sen att det finns sånna mammor med! Man blir ju nästan rädd för fan! Snälla nån, en kille på 25år som bor hemma och vet inte hur en tvättmakin funkar:S "Mamma gör allt åt mig. Mamma kom och visa vad jag ska packa med mig?" USCH säger jag bara!


Idag händer väl inte allt för mkt. Ska hjälpa mamma innan hon ska in och opereras. Hon blir inlagd imorn men opereras på onsdag. Känns lite sådär. Men det ska nog gå bra:)


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards