Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Ja nu var det...

Av Sara Johannesson - 21 juni 2009 01:41

... ju ett jävla tag sen man skrev här. Har blivit utskälld för det med. Så det är väl lika bra att skriva ett par rader. Jag har inte riktigt haft tid och lust med det bara. Men får väl börja igen.


I fredags blev det jobb och fest:) Jätte trevligt hade vi. Satt det mästa i badtunnan dom hade och drack groog. Inte alls fel måste jag säga! Men självkart badade vi ju inte bara där utan vi var ju tvigna att doppa oss i sjön med. Och det var JÄVLIGT kallt kan jag säga! Trodde fan jag skulle frysa igäl! Man kom ju från 45 grader varmt vatten och sen ner i 10 grader KALLT, det känndes om man säger så! Sen blev det ju bastun med förstås.


Idag har man därimot inte gjort allt för mkt. Hjälpte till att städa upp och så efter gårdagen men inte mkt mer. Blev lite film och så med sen på eftermiddagen. Sen traskade jag hem för att sova. Men då ringde Anna och tke att jag skulle komma till hotellet och säga hej. Så då blev det att man gick dit och satt där en stund. Så nu är jag hemma igen. Måsta fan lägga mig med. Ska ju jobba imorn. Som tur r börjar jag inte förens vi kl 1. Annars hade ju jag varit helt jävla död! Kommer jag nog vara ändå skulle jag tro.


Men men som sag sova ska jag väl göra nu. Ha det så bra!


 

Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards