Alla inlägg under augusti 2009

Av Sara Johannesson - 3 augusti 2009 09:19

... skönt att äntligen få vara lite ledg! Ska bara ta det lugnt och inte göra ett skit. Eller jag ska nog träffa Anneli idag och ska kanske till en kompis i sävsjö imorn. Men det är ju om jag får tag på en bil att låna. Men men får se hur det blir med det.


Helgen blev typ 90% jobb som alltid. Började kl 13 i fredags och slutade kl 18 på lördagten. Och då var det bara att palla sig hem duscha och åka igen. Vi skulle ut till Hult och grilla:) Det var mklt trevligt måste jag säga! Men sitta stilla och dricka är ingen bra idé. Man måste ju hålla igång, iaf jag. Så vid typ 12 så var jag helt död så vi åkte hem. Jag var inte det minsta full men död ändå.. Inte så konstigt med tanke på hur veckan har sätt ut. Men ändå!

söndagen sen var det bara att palla sig ur sängen vid 10 och börja fixa sig innan jobbet igen. Sen gå dit och jobba från 13 till kl 08 idag. Så jag ska nog sova en stund innan jag för något annat. Har ju inte sovit som man ska på typ en vecka. Så nä sova frå det nog bli. Men först ska jag ta något att äta. Så ni får ha det så bra!


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards