Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Har ju...

Av Sara Johannesson - 6 augusti 2009 22:11

... lovat att skriva ett par rader så får väl göra det;)


Jaha som ni vet var jag ledig i måndags och tisdags. UNDERBART! Så skönt att vara ledig så det finns inte!  Sen blev det ju jobb igen i onsdags. Det var en kanon dag som bara flöt på:) Min brukare var en ängel.

Det tog hon igen idag! Hon har en tidning hon tittar i när hon lyssnar på musik och så har hon 2 fotoalbum med. Men tidningen ska vara kvar i vardagsrumet och abumen ska in i ett annat rum. Men hon skulle helt plötsligt ha med sig tidningen in med albumen (eftersom hon är autistisk så brukar hon inte ändra på saker). Men det fick hon ju inte så då blev hon JÄTTE arg på mig. Som tur är så är hon inte det minsta våldsam. Utan hon bara sätter sig på golvet och skriker och vägrar att ställa sig upp. Då ska man stå där och prata lugnt och inte bli irriterad utan hålla humöret uppe medans maten står på spisen. Inte det lättaste kan jag ju säga! Jag höll på att kokaöver! Men som tur är har jah jävligt lång stubin.. (för det mästa är bästa att tilläga så man inte får en komentar för det haha!) Så idag var dagen inte lika underbar!


Kom ju på att igår kväll så såg jag, Andreas och Mikael den roligaste filmen på väldigt länge! Såg Kenny starfigter Kenny begins. Fy faan hade nästan kramp i magen när jag sätt den haha! Funderar på att hyra den igen;)  Man kunde ju inget annat än att skrata sig igenom hela filmen!


Ikväll har jag inte gjort mkt. Patrik var här en sväng och så har kag packat lite:) Nä nu finns det inget "roligt" att skiva om längre. Ta hand om er!


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards