Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Det gick...

Av Sara Johannesson - 26 maj 2009 23:02

... jätte bra på jobbet idag:D Kändes jätte bra! Gjorde ju inte så mkt. Var ju mest med och iaktog hur dom gjorde och så. Men imorn ska jag få göra dom flesta sakerna sj. Eftersom jag igentligen skulle jobbat sj första gången natten mellan lördag och söndag så skulle jag fått vara med lite på fredagen med och bara tittat på eller vad man nu ska säga, men nu så skulle en vara ledig så jag får hoppa in redan då. Sen så har jag bara den 6:e bestämmt med. Men annars så får jag nog vänta tills vecka 28 med jobb. Om jag inte behövs på något annat ställe vill säga:)


Fan va trött jag är nu efter allt nytt man fått lära sig och ta in idag. Är fan helt jävla slut! Så nu ska jag nog sova tror jag... Sov så gott allihoppa:P

 

Puss på er


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards