Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Sara Johannesson - 25 maj 2009 13:13

... pirrigt i magen inför att börja jobba imorn. Fast framför allt känns det bara bra:D Ska bli så skönt att ha ett vanligt jävla jobb. Slippa säljandet, är så trött på det nu så det finns inte! Så detta kommer nog bli skit bra:D Hoppas jag iaf.


I helgen var jag med Anneli i Tranås och tittade på balen. Fanns många fina bilar att titta på minsan:P Sen var det kul att göra något och inte bara sitta hemma och häcka som man brukar göra... Vi betsämde även då att vi skulle dra ihop lite folk till en grillkväll på stranden någon helg. (Någon som vill komma?) Kan nog bli ricktigt kul asså:D Just nu är det bara hon, jag och Jimmy som är bestämda. Men brukar ju inte vara så svårt att få folk att vilja dricka öl och grilla;) Hahah!


Nä nu ska jag gå och köpa cigg. Men ha det så gott!!


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards