Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av nervositet! Ingen rolig kännsla alls! Så när man väl var framme på demon och satte igång kändes det helt ok. Lite ringrostig var man allt. Men ändå ganska bra måste jag säga. Demon var klockren gällande tester mm. Det jag därimot missade totalt var MASSOR utav säljargument och sådana saker. Men jag började ändå kunna slappna av.


Så pinnar vi vidare till den vi hade efter. Tyvärr hann vi bara med baspaketet innan frun i huset kläcker att hon ska iväg om en kvart... Så Var bara att packa ihop och åka vidare.

Då var det dax för föräldrana så dom bjöd på middag och grejjer. Inte helt fel :) Så satte jag igång. Gjorde nog en av mina bästa demos någonsin!! Hoppade runt bland alla filter och bara skrattade åt allt typ haha! Jag måste sätt ut som en liten gul spidad kyckling hahaha!! Men det gick ju hem iaf :) Så blev ett kontant sälj :) hehe! Kändes som det första säjet jag gjorde. Hahaha! Pulsen ökade till 2000 och man blev varm i hela kroppen. Så satt och typ skrek av lycka när jag satt mig i bilen innan jag ringde Alex som var controller igår.

Nä det var helt UNDERBART att man sålde igår!


Idag är jag tillbaka på min vanliga plats som controller :) Känns skönt. Men var ändå väldigt skönt att veta att man kan sälja maskinen själv med. För då måste ju det jag säger och gör vara rätt någon stans ;) Hehe.


Nä nu JÄVLAR ska det taggas och alla ska sälja maskiner idag! Ha det UNDERBART alla!!!


Puss på er



PS. Saknar dig!<3<3 DS.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards