Alla inlägg den 17 april 2009

Av Sara Johannesson - 17 april 2009 08:29

... helgen kommigt:D Ska bli så skönt att få spendera lite tid med Tom för en gångs skull! För dert blir ju inte så mkt vi hinner träffas nu för tiden. Han slutar ju jobba sammtidigt som jag börjar jobba. Så vi äter frukost ihop innan han åker, sen middag/kvällsmat när jag kommer hem på kvällen sen. När vi sen har ätit så är det ju dax för honom att hoppa isäng för att han ska upp och jobba på morgonen efter. Så vi träffas ju inte så där jätte mkt tyvärr. Men nu när det är helg så kommer vi kunna träffas hela dagarna:D 


Eller ja... Jag ska ju jobba imorn på cashgame mellan 12 och 17. Men det blir ju längre tid vi kommer kunna umgås ändå:D Så det känns skönt!


Annars kommer det nog inte hända mkt i helgen. Blir nog bara att ta det lugnt och mysa här hemma:) Ska bli så skönt!


Nä nu ska jag försöka komma på något att göra:P


Puss på er

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards