Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

Nu var det...

Av Sara Johannesson - 28 juli 2009 12:39

... ett par dagar sen man skerv här. Har inte haft tid och när jag väl har haft det har jag inte haft lust att skriva. Men nu så:)


Vi kan ju börja lite lätt med i fredags så hände det inte allt för mkt.  Jag jobbade, så det kunde lixom inte hända så mkt. Det ända som hände var att jag skrev på kontraktet för lägemheten:D Så nu är det till 110% säkert att jag ska flytta första september! Längtar som faan kan jag säga! Men annars var fredagen lugn. Eller ja, jag blev bjuden till 5 eller 6 fester. Det var ganska surt att behöva tacka nej till för att man jobbade.. Men men sånt är livet.  Men natten på jobbet var inte lugn. Kunde inte sova något alls. För min brukare gjorde inte det. Så det var full rulle hela natten.


På lördagen sen slutade jag vid 17.00 åkte hem och började göra mig klar för att festa:P hehe. Så vid 7 tiden var detbara att korka upp gin:en och börja. Jag fattar inte hur jag kunde få i mig så mkt alkohol som jag fick då. Helt sanslöst! Men när jag väl kom hem sen på natten så small det till så in i helvete! Så det var ju tur man var hemma då kan jag säga. När jag vaknade på morgonen dagenefter och såg att det var ljust och märkte att jag fortfarande var full hoppades jag att klockan inte var allt för mkt. Med tanke på att jag börja jobba kl 1. Men som tur var så var klockan bara 7. Så jag kunde sova bort ruset hehe. Sen var det bara att ge sig av till jobbet. Var ganska segt måste jag erkänna. Men som tur var så var det en lugn dag och natt. Så när jag slutade kl 8 på måndags morgonen så var man ändå helt jävla död!


Igår hände det inte heller för mkt. Köpte mig en micro och ett skoställ hehe. Tittade på film med Andreas, vi skulle sätt madagaskar 2 men den hade han visst utlånad. Så det fick bli Jeff Dunham istället. Men det gjorde ju inte mig nått:P Det var skönt att få skratta lite haha!


Idag har jag inget planerat alls. Får se vad dagen har att bjuda på:D


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards