Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Det belv...

Av Sara Johannesson - 22 juli 2009 11:26

... en bra dag igår med:) Fick sms från Malin som undrade om jag ville åka ut till stallet. Och visst ville jag det. Behövde bara sova lite innan. För på jobbet blev det ingen sömn. Min brukare var uppe 5 eller 6 ggr plus att hon fick ett GM-anfall. Så man var ju sådär lagom mör igår.


Men vid typ 3tiden åkte vi ut och tvättade en av boxarna nu inför att pollarna ska börja så inne igen på nätterna:D Tog även in den "lilla" av hennes poller och bostade lite på henne. Malin har ju 2 hästar, Mamman som är 13år och dortten som är 3. Saken är bara den att mamman är 1.61 och dottern är 1.70 Så den lilla är inte så liten precis:P Men det var mysigt att vara i ett stall igen. Och att kuna få vara det någolunda ofta med:)


Vi var väl där till 7-8 någon gång. Och precis när jag kommer hem fick jag sms av Anna som tke vi skulle gå på hotellet. För dom hade ju faktist öppet på en tisdag i Eksjö:O Men det var ju bara för att det är O-ringen och det nu. Så det blev Anna, hennes kille, Palm, jag och Patrik som gick dit:) Men när jag och anna stord till kön på toa fick vi höra av några tjejer från Norrtälje att det lät som vi var norskor:S Dom tke att vi inte bevarade svenska språket ordentligt när vi pratade som vi gjorde hahaha! Vi bara stord och skrattade åt dom en bra stund med tanke på att dom var så fulla att dom inte kunde stå på benen. 

För vår del så blev det en lugn kväll. 

Men jag fick en fråga igår till alla killar.... Vad är det ni inte förstår i meningen "Nej jag vill inte!"?! För det var en kille igår som verkligen inte gav sig! Han var fan värre än ett plåster! Det var länge sen jag var så nära på att klippa till någon som igår... Men förutom det så var det en jätte bra kväll. Ska vi snart göra om;) (Fast untan plåster! Hahaha!)


Idag blir det jobb igen. Jobbar natten som vanligt. Men det gör inte mig så mkt. Får ju fina pengar för det;)

Men ni får ha det så bra!


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards