Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Det var så...

Av Sara Johannesson - 15 juli 2009 10:02

... mysigt att få vara i ett stall igen. Kunde inte sluta stå och mysa med hästarna när vi var ihagen och tittade på dom. UNDERBART var ordet. Dom hade dessutom 3 små föl med. Jätte söta var dom. Så om ett par veckor när hästarna ska stättas igång igen så ska jag nog börja jobba med hennes 3åring.


När jag var ute i stallet ringde Carro och frågade vad jag gjorde och undrade om jag ville komma till henne en sväng. Och visst ville jag det. Det var ju ett ganska bra tagsen vi träffades. Så hon kom och hämtade mig efter att jag varit i stallet och duschat och så. Då åkte vi först och handlade. Det blev jordgubbar och choklad, lite vindruvor och melon. Muums:P Sen åkte vi ut till hennes stuga och myste och drack öl. Men kvällen slutade inte där. Utan vi blev hämtade till forserum där vi satt hemma hos PV, lyssnade på musik och vid halv 4 på morgonen satte vi på en film. Men då somnade alla.


Dagen efter var det bara att åka på en gång. För hennes övriga familj skulle vara i stugan. Så det vara bara att åka in till nässjö och lämna nycken. Sen åka vidare till malmbäck och städa hemma hos någon. Så har ju tjänat typ 150kr iaf denna veckan hitills hehe. När vi kännde oss klara där åkte vi hem till Carro och sov en sväng. Sen ut till stugan igen för att lämna öl och sen hem till henne igen för att göra mat. Men när vi hade käkat och tittade på klickan var den redan 9. Så då skulle hon köra hem mig, men det slutade med att hon stannade här tills idag. Och nu har hon precis åkt hem. Vad jag ska göra idag vet jag inte än. Det märks. Men ni får ha det så bra! 


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards