Direktlänk till inlägg 13 juli 2009

Det blev inget...

Av Sara Johannesson - 13 juli 2009 11:31

... monopol i lördags. Det blev fest istället:P Gjorde inte mig något. Var hemma hos Stefan och han tke att är man sjuk ska man dricka sprit. Så jag blev bjuden på en hel del groggar innan dom skulle till hotellet, det slutade med att jag med kom dit.

Tur var väl det, för då träffade jag Patrik som jag bodde granne med i 4år utanför anneberg. Fanns jävligt mkt att prata om:P Han berättade bland annat hans "starkaste" minne han hade från den tiden, och det var när min halvbror Robin hade sprungit ner till honom med andan i halsen och berättat att jag låg och solande med BARA bikini hahaha! Så dom hade tydligen luggit och smygtittat på mig då. Måset ju varit spännande att titta på en 13åring haha! Det var lite små kul. Sen körde vi hem honom, saknar det stället som faan! Fick massor av underbara minnen väckta då. När jag fick min första häst Pelle. En liten shettlandsponny och min andra Shoty:D Plus alla andra hästar man stog som halv ägare på.

När vi kom tillbaka var det dax för efterfest hemma hos någon jag inte har en aning om vem det var. Hade ju tur med var den låg iaf. På andra sidan gatan där jag bor. Så det tog ju inte så lång tid att gå hem iaf:) Men kom ändå inte hem förens vid 4 halv 5 typ. Sen upp vid 11 för man började jobba vid 1. Var helt jävla död! Men det var det värt!


Jobbet gick kanon. Man gör ju inte så mkt på hegerna så jag har mest suttit och läst.Har börjat läsa en serie böker -Sagan om isfolket. Man blir helt fast i dom! Kan ju inte sluta läsa! Har redan på en vecka läst mer än en och en halv bok. Och för er som känner mig så vet ni att det är massor för att vara mig.


Idag ska jag med en kompis Malin till stallet. Ska kanske bli medryttare på en av hennes hästar:D Ska bli så kul! Saknar som fan att bara få komma till ett stall och bara få vara i den miljön. Så ser fram imot det som faan!


Nä nu ska jag försöka hitta på något att göra.


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards