Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

Fy fan va...

Av Sara Johannesson - 4 juli 2009 17:27

... varmt det var att gå på liseberg igår! Man kan ju inte klaga på att det var för månligt iaf hehe. Det var väl okej så länge man åkte en atraktion, men få fort det var över och det inte blåste mer blev man ju som ett stort svättmånster igen!:S Men kul var det iaf!

Den nya atraktionen dom hade var ju inte så mkt att hurra för precis. (Vet att alla redan sagt det men nu har jag med fått det sagt.)  Dom hade heller kunnat ha kvar den gamla som stod där.. Minns inte vad det hette, men den var vid flumride och såg ut som ett tefat som snurrade och ställde sig upp. Annars var det som alltid, jätte mysig och kul att bara vara där:D Man fick ju visseligen åka flumride en extra gång för att inte smälta bort. Sen hade jag ett sånt jävla flyt igår med!:D Var bara tvungen att testa (bara för att Andreas klarede det 9 av 10ggr) att köra sånna där med griptång som man plockar upp gosedjur med. Och då klarade jag det 2 av 3 ggr iaf:) Sen innan det var dax att gå hem var man ju tvungen att spela lite på chokladhjulen men. Har aldrig vunnit något på det innan tills nu! Spelade först på aladinhjulet och vann en aska med chokladhjärtan på första spelet. Sen gick vi till tobleronehjulet och då vann jag 2KG TOBLERONE!!:D oxå det på första spelet:P Sen gick vi bara till plophjulet med men där vann jag inget. Är jävligt nöjd med mina odds:P


När vi kom hem drog vi och badade:D as skönt i vattnet var det! Senare på kvällen blev det lite alkohål och en tripp till nässö och forserum sedan hem till eksjö igen och gick på hotellet 20min innan det stängde:P Så nu sitter man här på jobbet igen och slutar inte förens 17.00 imorn. Men ha det så bra!

Puss på er

 
 
Ingen bild

lollo

6 juli 2009 16:52

åh den nya, hang-hai, va paj när vi va där i lördags. skitsurt ville testa, även om den inte va så skoj haha. och vi hade med kanonväder, dövarmt! liseberg e bäst!! :D:D

 
Sara

Sara

6 juli 2009 21:38

Asså? Men kan bara säga att du missade inget. Yepp liseberg är bäst!!

http://johannesson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Johannesson - 2 april 2011 09:46

... skulle DÖ!! Gjorde min första demo på 3 fucking månader! Så ringer Joel mig och ber mig vara mentor. Och jag min dumme fan säger ja!!! :/ Var nervös som ett jävla miffo! Satt i bilen påväg till Rävlanda och hade ångest och satt nästan och grät av...

Av Sara Johannesson - 31 mars 2011 13:24

... bjöd inte på allt för mkt. Var bara en väldigt skön slapp dag :D Blev mys med hundaran och massa film tittande. Tittade bland annat på Beck Lockpojken. Hahaha! finns en ganska så rolig historia som går hand i hand med den filmen. Det kan väl va...

Av Sara Johannesson - 30 mars 2011 12:02

... har varit med min bogg. Men har inte gått att skriva. Men nu verkar det ju som att det funkar ;)   Fan asså vilken helg man hade då. Började redan på fredagen. Jag jobbade ju så jag och Emmelie hade inget planerat. Men vid 8 tiden fick vi någ...

Av Sara Johannesson - 25 mars 2011 12:47

... sista arbetsdagen för den här veckan. UNDERBART! :D Ska bli så grymt skönt att det finns inte!   I helgen var det planerad inflyttninsfest. Men den bli inte av tyvärr:/ Var inte så många som kunde just i helgen. Så får hoppas att det blir bät...

Av Sara Johannesson - 23 mars 2011 09:49

... det var sjukt länge sen jag skrev i min blogg. Har ju hänt MASSOR sen senast. Men allt är lååångt ifrån värt att skriva om hehe.   Men just nu ser mitt liv väldigt fantastiskt ut :) Jag bor ihop men min underbara sambo Emmelie och våra 2 hund...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg...
 ... Varje dag?
 ... Några gånger i veckan?
 ... Någon gång ibland?
 ... Nä råkade bara komma in på sidan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards